جوشکاری در فلکه اول صادقیه

در صورتی که نیاز به یک جوشکار ماهر و کاربلد در خصوص ساخت قطعات و محصولات فلزی در فلکه اول صادقیه دارید؛ مجموعه تاسیسات 22 در کنار شماست. این مجموعه آماده انجام تمامی امور جوشکاری در فلکه اول صادقیه می باشد.

رزرو نوبت و مشاوره با ” تاسیسات 22 “

جوشکاری در فلکه اول صادقیه

جوشکاری در فلکه اول صادقیه

ساخت، شکل دهی و ایجاد اتصال بین تکه‌های آهن همگی در زمره آهنگری قرار می‌گیرد. آهنگری در تمام صنایع و سازه‌ها کاربرد دارد و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از طرفی، آهنگری در بعد از ساخت ساختمان‌ها و منازل مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عنوان مثال، از آهنگری در مصارف زیر استفاده می‌شود:

  1. ساخت چارچوب‌های درب و پنجره فلکه اول صادقیه
  2. محصولات فرفورژه فلکه اول صادقیه
  3. ساخت نرده‌ و محافظ بالکن فلکه اول صادقیه
  4. ساخت نرده راه پله فلکه اول صادقیه

راه های ارتباط با ” تاسیسات 22 “

برای رزرو وقت و یا مشاوره در خصوص

آهنگری و جوشکاری در فلکه اول صادقیه

ساخت نرده و حفاظ دیوار در فلکه اول صادقیه

یکی از راه‌های جلوگیری از ورود دزد و بالا رفتن از دیوار‌ها، نصب نرده‌ها و حفاظ‌ها بر روی دیوار می‌باشد. از آنجایی که ارتفاع دیوار منازل، از حدی بیشتر نمی‌تواند باشد، در صورت نبود نرده، سارق به راحتی می‌تواند وارد مجموعه مسکونی شود و اقدام به سرقت اموال ساکنین کند.

در نتیجه پیشنهاد می‌شود تا حتما در صورتی که دیوار‌های حیاط ساختمان مسکونی شما، بدون حفاظ است، حتما نسبت به نصب آن اقدام کنید. زیرا سارقین با مشاهده وجود حفاظ، تصمیم به سرقت از منازلی می‌گیرند که بالا رفتن از دیوار آن راحت‌تر باشد.

ساخت چارچوب درب و پنجره فلکه اول صادقیه

چارچوب‌های در و پنجره به صورت فلزی هستند و در و پنجره به وسیله لولا به آن متصل می‌گردد. ساخت چارچوب در و پنجره باید طبق معیار و استاندارد مشخص انجام شود و اندازه‌های لازم گرفته شده باشد.

در صورتی که ساختمان در دست ساخت قرار دارد و یا می‌خواهید چارچوب در و پنجره را تعویض کنید، می‌توانید از خدمات مربوط به جوشکاری در فلکه اول صادقیه استفاده کنید.

ساخت درب فلزی فلکه اول صادقیه

در‌های ورودی منازل، بعد از زمان اتمام ساخت ساختمان مسکونی، طراحی و ساخته می‌شود که این کار توسط آهنگر ماهر صورت خواهد گرفت. در این صورت طرح کلی برای آهنگر ترسیم می‌شود و مراحل ساخت و نصب آن، توسط آهنگر صورت می‌گیرد.

در‌های ورودی ساختمان، باید از استحکام بالا برخوردار باشد و جنس آن عموما از فلز‌ها و آلیاژ‌های محکم است. بنابراین وظیفه ساخت آن بر عهده آهنگر می‌باشد.

خدمات جوشکاری در فلکه اول صادقیه

جوشکاری یکی از شغل‌هایی است که دایره وسیعی از خدمات را در بر می‌گیرد. از ساخت چارچوب در و پنجره گرفته، تا ساخت آلاچیق، چارپایه، سایه‌بان، درهای ورودی و نرده‌ها همگی باید توسط آهنگر ماهر ساخته شود تا از استحکام و کیفیت لازم برخوردار باشد.

مناطق تحت پوشش

مجموعه تاسیسات 22، آماده است تا در اسرع وقت و با مناسب ترین هزینه، امور آهنگری و جوشکاری در فلکه اول صادقیه را در کمترین زمان ممکن با تنها یک تماس انجام دهد. مجموعه تاسیسات 22 در مناطق زیر به صورت گسترده خدمت رسانی خواهد کرد:

فلکه اول صادقیه

آهنگری در غرب تهران