لوله کشی در شهرک گلستان

در صورتی که نیاز به یک تعمیرکار حرفه ای و معتبر برای لوله کشی، تشخیص ترکیدگی و نشتی دارید؛ مجموعه تاسیسات 22 در کنار شماست. این مجموعه با دارا بودن بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، آماده انجام تمامی مراحل لوله کشی، رفع نم و نشتی و تشخیص ترکیدگی لوله در شهرک گلستان می باشد.

رزرو نوبت و مشاوره با ” تاسیسات 22 “

لوله کشی ساختمان در شهرک گلستان

لوله‌کشی ساختمان در شهرک گلستان بخشی از تاسیسات ساختمان است. لوله کشی ساختمان در حال ساخت، با لوله کشی به منظور بازسازی ساختمان دو مسئله کاملاً متفاوت است. در ساختمان های نوساز با توجه به اینکه تاسیسات ساختمان از روی نقشه پیش میرود دست سازنده ساختمان در جایگذاری تجهیزات و لوازم بازتر است اما در بازسازی لوله کشی ساختمان با توجه به محدویت های موجود دست مهندس طراح اندکی بسته است.

انواع خدمات لوله کشی در شهرک گلستان مجموعه تاسیسات 22 

در مجموعه تاسیسات 22 خدمات زیر در خصوص لوله کشی ارائه می شود:

  • لوله کشی توکار آب گرم و سرد حین ساخت ساختمان در شهرک گلستان
  • لوله کشی فاضلاب در شهرک گلستان
  • تست نشتی و نم در شهرک گلستان
  • تشخیص ترکیدگی لوله در شهرک گلستان
  • نصب لوله گاز در شهرک گلستان
  • و…

راه های ارتباط با ” تاسیسات 22 “

برای رزرو وقت و یا مشاوره در خصوص

لوله کشی در شهرک گلستان

مراحل لوله کشی ساختمان در شهرک گلستان

لوله‌کشی آب ساختمان در شهرک گلستان به شیوه مهندسی علاوه بر افزایش فشار آب باعث مصرف بهینه آن میگردد. لوله کشی ساختمان به طور کلی شامل نصب و یا بازسازی لوله های قدیمی، نصب پکیج و لوله کشی پکیج، نصب پمپ فشار آب یا پمپ سیرکولار آب گرم، نشت یابی لوله، رفع نم و نصب روشویی و نصب کاسه توالت ایرانی یا فرنگی میباشد.

چنانچه نوسازی لوله کشی منزل حین بازسازی کلی میتواند منجر به افزایش فشار آب مصرفی و آب شوفاژ شود که این امر راندمان شوفاژ در منزل را افزایش میدهد. از آنجایی که برای لوله کشی داخلی ساختمان معمولاً از لوله فلزی به قطر 2 سانتیمتری استفاده میشود پس از مدتی زنگ زدگی و گرفتگی در لوله فشار آب را بسیار کاهش میدهد.

لوله کشی آب ‌ساختمان در شهرک گلستان

لوله کشی آب در شهرک گلستان ساختمان با توجه به مجتمع یا تک واحدی بودن ساختمان و بسته به موضوع کاربری آن (مسکونی باشد یا تجاری) متفاوت خواهد بود. در کلیه حالات مسیر آب مصرفی بعد از اتصال به کنتور، به شیر یک طرفه ورود ساختمان متصل میشود.

لوله کشی اب گرم و سرد و شیرهای اصلی آن: در لوله کشی آب سرد و گرم ‌ساختمان، آب معمولاً از یک انشعاب وارد لوله تقسیم کننده میشود و سپس به وسیله یک یا چندین مسیر جداکننده وارد ساختمان‌ شده و انشعاب‌های آب سرد و گرم مصرفی، برای ورود به هر واحد در نظر گرفته میشود.

لوله کشی آب سرد و گرم، نحوه تشخیص و رفع نم و رطوبت با دستگاه نشتی یاب بدون خرابی می بایست به دقت انجام شود.

شیرهای ترموستاتیک، آب خروجی از دیگ یا آبگرمكن را به دمای پایین‌تری تعدیل میکنند.برای مثال در یک هتل یا یک سوئیت برای تعدیل آب 180 درجه فارنهایت كه از یک دیگ خارج می شود به دمای حداكثر 140 درجه فارنهایت از  به كار می‌‌رود .

لوله کشی گاز ساختمان در شهرک گلستان

لوله کشی گاز در شهرک گلستان عموما به منظور جابجایی یک انشعاب گاز انجام می شود و باید در نظر داشته باشید که لزوم رعایت امنیت و انتخاب پیمانکاران گاز مجرب و باتجربه امری اجتناب ناپذیر است.

مراحل لوله کشی گاز در شهرک گلستان به قرار زیر است: 

  • تشکیل پرونده در سازمان نظام مهندسی و تعیین ناظر.
  • انتخاب پیمانکار (مجری) لوله کشی گاز.
  • پایان عملیات لوله کشی.
  • تأیید مهندس ناظر.
  • نصب علم و کنتور گاز (خانگی یا تجاری).

تعمیرات لوله کشی گاز در شهرک گلستان بسته به نوع تعمیرات سایز لوله ها، سایز کنتور و میزان گاز مصرفی انجام میپذیرد. تعمیرات لوله کشی گاز اگر کلی باشد، نیاز به تاییدیه شرکت گاز دارد.

تعمیرات لوله کشی گاز کلی شامل جابجایی کنتور، جابجایی علمک گاز، جابجایی لوله اصلی گاز میباشد و این امر باید توسط لوله کش گاز متخصص با تاییدیه شرکت گاز انجام پذیرد.

لوله کشی گاز معمولا با جوشکاری برقی انجام میشود. در برخی موارد جزیی و جابجایی های کوچک لوله گاز، تغییر مسیر لوله گاز، تغییر انشعاب لوله گاز، لوله کشی گاز پکیج، لوله کشی گاز خانگی و تجاری، لوله کشی گازفر، شومینه، بخاری، اجاق خوراک پزی و باربکیو و دیگر انشعابات لوله کشی گاز توسط جوشکار لوله گاز صورت میپذیرد.

در تعمیرات لوله کشی گاز تا جایی که امکان دارد باید از به کار بردن اتصالات فیتینگ و شیلنگهای گاز طویل اجتناب شود تا احتمال خطر کمتر شود.

لوله کشی فاضلاب در شهرک گلستان

برخلاف سیستم لوله کشی آب که در آن جریان آب تحت فشار است، سیستم فاضلاب ساختمان در چیتگر فشاری بر آن نیست و جریان فاضلاب به واسطه جاذبه زمین و شیب لوله کشی صورت می‌گیرد. البته در مسیر جریان فاضلاب از نصب سیفون و لوله تهویه استفاده می‌شود تا از بازگشت فاضلاب، خروج گاز سمی و موجوداتی موذی که در آن زندگی می‌کنند جلوگیری کند.

انواع خدمات لوله کشی در شهرک گلستان

برخلاف سیستم لوله کشی آب در شهرک گلستان که در آن جریان آب تحت فشار است، سیستم فاضلاب ساختمان در شهرک گلستان فشاری بر آن نیست و جریان فاضلاب به واسطه جاذبه زمین و شیب لوله کشی صورت می‌گیرد. البته در مسیر جریان فاضلاب از نصب سیفون و لوله تهویه استفاده می‌شود تا از بازگشت فاضلاب، خروج گاز سمی و موجوداتی موذی که در آن زندگی می‌کنند جلوگیری کند.

درصورتی که سیستم لوله کشی ساختمان به درستی صورت نگیرد، علاوه بر اینکه مانع از آسایش و راحتی افراد داخل ساختمان می شود، ممکن است باعث خرابی های ساختمان، ترک خوردگی دیوار و … شود. بنابراین می بایست این عملیات به درستی و توسط افراد ماهر صورت بگیرد.

مناطق تحت پوشش

مجموعه تاسیسات 22، آماده است تا در اسرع وقت و با مناسب ترین هزینه، امور مربوط به لوله کشی آب، لوله کشی فاضلاب، لوله کشی گاز، عیب یابی و … را در کمترین زمان ممکن با تنها یک تماس انجام دهد. مجموعه تاسیسات 22 در مناطق زیر به صورت گسترده خدمت رسانی خواهد کرد:

شهرک گلستان

لوله کشی