نصب شیرآلات در تهرانسر

در صورتی که قصد تعویض و یا نصب سرشیر، شیرآلات آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی در تهرانسر را دارید؛ مجموعه تاسیسات 22 با کادری مجرب و ماهر در کنار شماست. این مجموعه با دارا بودن بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، آماده انجام تمامی مراحل نصب و راه اندازی شیرآلات در تهرانسر می باشد.

نصب شیرآلات در تهرانسر

خدمات نصب شیرآلات در تهرانسر

بعد از آنکه مراحل لوله کشی ساختمان به اتمام می رسد و نمای کار انجام می شود. نوبت به ریزه کاری های ساختمان می باشد که یکی از این موارد نصب شیرآلات می باشد. نصب شیرآلات می بایست به درستی و طبق رعایت قوانین خاصی انجام شود تا زیبایی واحد آپارتمانی حفظ شود.

استفاده از شیرآلات از آن جهت اهمیت دارد که قابلیت کنترل حجم آب را به فرد می دهد. در نتیجه شخص می تواند میزان آب را به دلخواه خود تنظیم کند تا از دما و فشار آبی که از شیر خارج می شود رضایت داشته باشد.

خدمات مجموعه تاسیسات 22 در خصوص نصب شیرآلات در تهرانسر به شرح زیر است:

  • نصب شیرآلات آشپزخانه در تهرانسر
  • تعویض شیرآلات پکیج و شوفاژ در تهرانسر
  • تعمیرات و نصب فلاش تانک در تهرانسر
  • نصب شیرآلات سرویس بهداشتی و روشویی در تهرانسر
  • و…

راه های ارتباط با ” تاسیسات 22 “

برای رزرو وقت و یا مشاوره در خصوص

نصب شیرآلات در تهرانسر

مراحل نصب شیرآلات در تهرانسر

شیرآلات در نقاط مختلفی از واحدهای آپارتمانی نصب می شود و مدل های مختلفی دارد. از شیرهای روشویی و ظرف شویی گرفته، تا شیرها و سردوشی های حمام و شیرهای آب داخل سرویس بهداشتی در تهرانسر می بایست طبق مقررات خاصی نصب شوند.

در صورتی که سیستم لوله کشی توکار انجام شده باشد، بعد از اتمام کچ کاری و رنگ ساختمان، در سرویس بهداشتی دو خروجی از دیوار بیرون آمده است که به آنها لنگی می گویند. این لنگی ها را با نوار تفلون می پوشانند تا با وارد شدن به قسمت ورودی شیر، علاوه بر آن که به صورت محکم متصل شود، از نشتی و چکه آب جلوگیری کند.

در ادامه شیرهای آب به صورت دقیق روی این لنگی ها قرار می گیرد و خروجی آب آن تست می شود.

قوانین نصب شیرآلات‎ در تهرانسر

شیرآلات در تهرانسر ساختمان می بایست طبق شرایط خاصی انجام شود. استفاده از نوار تفلون، لیبل ها و درپوش های شیرهای آب و استفاده از واشر ها در نصب شیرآلات در تهرانسر الزامی است.

لیبل ها و درپوش ها می بایست به تناسب شیری که مربوط به آب گرم و سرد است از لیبل های مناسب استفاده شود تا قبل از بازکردن شیرآب، از گرم یا سرد بودن آن مطلع باشیم. همچنین از واشرها برای جلوگیری از چکه و نشتی آب استفاده می شود.

نوار تفلون نیز در محل های زانویی و محل هایی که دو قسمت جدا از هم به هم متصل می شود استفاده می شود تا جلوی نشتی آب گرفته شود.

شیرهای حمام و سردوش ها هم می بایست به تناسب قد متصل شود. سردوش می بایست حدودا بین 180 سانتی متر تا دو متر از سطح زمین فاصله داشته باشد. همچنین لوله های فلاش تانک نیز می بایست با بست ها، به صورت محکم به دیوار متصل شود تا به دلیل وزن تانکر آب فلاش تانک در تهرانسر، از دیوار جدا نشود.

خدمات نصب شیرآلات در تهرانسر

امروزه استفاده از شیرآلات در تهرانسر، اگرچه ممکن است به چشم نیاید اما به یکی از ارکان زندگی انسان ها تبدیل شده است. استفاده از شیرآلات مناسب و شیوه نصب آنها می بایست به صورتی باشد که علاوه بر زیبایی امکان بروز هرگونه اشکال مختلف را کاهش دهد.

مجموعه تاسیسات 22، آماده است تا در اسرع وقت و با مناسب ترین هزینه، امور مربوط به نصب شیرآلات در تهرانسر را در کمترین زمان ممکن با تنها یک تماس انجام دهد.

شیرآلات